Blog

Blogs over chatbots, voice assistents, ecommerce

Martijn Wismeijer aka Mr. Bitcoin met onderhuidse NFC-chips

Een man, een snor & twee chips

Mannen met snorren, ze fascineren me. De trotsheid die een man met snor uitstraalt is ongekend. Zeker wanneer maximale creativiteit is toegepast op het gelaatsgazon. Dat je die maximale creativiteit op meer lichaamsdelen kunt toepassen bewijst Mr. Bitcoin, Martijn Wismeijer. Martijn, snordragende, liet enige tijd geleden twee NFC-chips onderhuids implanteren om zijn Bitcoins in op te kunnen slaan. T-Mobile collega's Soo Bosman en Ruud Huigsloot grepen de kans om hem uit te nodigen direct aan toen ze Martijn onlangs tijdens Permanent Beta tegen kwamen...

Lees meer

9 tips voor de Parship-klantenservice

9 verbetertips voor de Parship klantenservice

Als ondernemer heb je naast het verdienen van een goede boterham ook een aantal plichten. Zo is het prima om inkomsten bij iemand te claimen, zo lang je maar kunt aantonen wanneer beide partijen daar akkoord mee zijn gegaan.

En omdat ik me 15 maanden na het sluiten van een overeenkomst niet kon herinneren akkoord gegaan te zijn met een verhoging van de maandlasten na 12 maanden met factor 2,5 (!), besloot ik om de desbetreffende ondernemer maar eens te vragen wanneer we dat overeengekomen waren.

Lees meer

3 Linkedin tips voor werkzoekenden

3 LinkedIn tips voor werkzoekenden

De berichten spreken elkaar in de diverse media wat tegen af en toe, maar de economie lijkt toch echt wat aan te trekken. Dat dat nog altijd geen goed nieuws is voor iedereen blijkt uit het forse aantal LinkedIn profielen waarbij ik zie staan “Op zoek naar een nieuwe uitdaging”. Zoek zelf maar eens in de zoekfunctie van LinkedIn...

Lees meer

Klantgericht ondernemen bij Pathé

De paarse krokodil van Pathé

Anno 2013 is het voor bioscoop gigant Pathé uitdagender dan ooit om de consument over te halen om een bezoek aan de bioscoop zelf te brengen. Menig huishouden heeft een flinke flatscreen aan de muur hangen, meestal gekoppeld aan een geluidssysteem dat niet veel onder lijkt te doen voor een bioscoop installatie.

En omdat het thuisaanbod van films steeds groter en actueler wordt, probeert Pathé ons met andere zaken toch over te halen om naar een bioscoopzaal te komen zoals een IMAX ervaring. En niet in de laatste plaats zou je verwachten dat ook service een steeds belangrijkere rol speelt.

Lees meer

Valkenboskade 672, 2563 JR, Den Haag

Ik help organisaties graag met het opzetten van chatbots, voice assistants en digitale service & sales concepten. Daarnaast deel ik mijn expertise ook graag om bestaande digitale omgevingen zoals webshops, self-service functionaliteit en mobiele apps te optimaliseren.

 

© Copyright 2010 - 2023 Louis Jansen Digital Consultancy

Search