Blog

Wat is de overeenkomst tussen Social Media, User Generated Content en je klantendatabase"

Gebruikerswaardering: 4 / 5

Ster actiefSter actiefSter actiefSter actiefSter inactief

Dit zou volgens mij the next step in eBusiness kunnen worden. Externe sociale platformen, content die door gebruikers wordt gegenereerd en je periodieke emails die je naar je klantendatabase (gesegmenteerd) stuurt. Het klinkt wat vaag en ver weg….dus lees vooral verder voor meer...

Jack de Vries - zelf online reputatie nog niet helemaal onder controle

Gebruikerswaardering: 4 / 5

Ster actiefSter actiefSter actiefSter actiefSter inactief

De tweede kamer verkiezingen liggen alweer even achter ons. Interessant dit jaar was o.m. het volgen van diverse debatten via Twitter. Zo kregen Twitteraars het voor elkaar om "de zaal" tijdens één van de op TV uitgezonden live-debatten, wat stiller te krijgen. Het publiek klapte te...

Verslag van het Emerce Etravel Congres 2010

Gebruikerswaardering: 4 / 5

Ster actiefSter actiefSter actiefSter actiefSter inactief

Een aantal maanden geleden kreeg ik voor de Travelution Young Talent Award 2010, waar ik een van de 6 genomineerden voor ben, de vraag wat naar mijn idee het beste travel-event is in Nederland. Ik heb de vraag bekeken vanuit mijn functie als Online Marketeer van NS Hispeed en kwam tot de pijnlijke conclusie dat er geen online travel event bestaat in Nederland (correct me if i'm wrong!). Best gek wanneer je bedenkt dat travel op het internet een van de grootste omzetgeneratoren is naast elektronica en porno. "Ik kan niet 1 event bedenken" was dan ook mijn antwoord. Aangenaam verrast was ik dan ook met het initatief van Emerce om een Etravel-congres te organiseren. Een mooie doorstart van het Emerce Insight Travel event dat in 2008 voor het laatste werd gehouden..

SEO strategie Holland International en Kras onduidelijk

Gebruikerswaardering: 4 / 5

Ster actiefSter actiefSter actiefSter actiefSter inactief

Reiskoning TUI is naar eigen zeggen marktleider in Nederland. Ieder bedrijf die dat kan zeggen, kan daar trots op zijn en tegelijkertijd ook waakzaam. Die positie vasthouden lijkt me geen eitje. Zeker niet met de wetenschap dat 80% van de consumenten het internet als oriëntatiebron...

Valkenboskade 672, 2563 JR, Den Haag

  • Email: louis@louisjansen.nl
  • Mobiel: 06 41 306 921

Ik help organisaties graag met innovatieve concepten, het opzetten en opschalen van agile en digitale transformatie trajecten en het optimaliseren van bestaande digitale omgevingen zoals webshops, self-service functionaliteit en mobiele apps.

 

© Copyright 2010 - 2017 Louis Jansen Digital Consultancy

Search