Vallen de resultaten van je website tegen? Of heeft je mobiele app een erge lage app rating in de Apple App Store of Google Play Store?
Dan kom ik graag met je in contact om hier iets aan te doen. Ik zet mijn kennis op het vlak van o.a. website optimalisatie, customer experience, conversie optimalisatie en zoekmachine optimalisatie graag voor je in.
Welke waarde kom ik leveren:

Beter sturen op resultaat
Vooral in het MKB segment ontbreekt vaak gedegen kennis van online en online strategie. Welke vragen stel ik eigenlijk aan mijn Adwords-partner? Hoe zorg ik samen met mijn colega's dat online resultaten groeien? Hoe bepaal ik wat ik nodig heb om mijn ambities waar te maken?
Hele normale vragen voor een ondernemer. Ik help je graag aan de antwoorden. Waar help ik bij?
- Maken van een online meetplan en activiteitenplan
- Resultaten meetbaar maken
- Data en inzichten omzetten in activiteiten
Interesse?
Ik help je van klantdata via analyse naar actie aan beter online resultaat.
Verbeteren van de customer journey
De digital customer journey is de route die een potentiële klant bewandelt om zijn doel te bereiken. Die journey kan beginnen op een landingspagina of je homepage en kan eindigen op de bedankpagina.
Veel organisaties laten een website maken, zetten deze live en passen vervolgens af en toe wat tekst en plaatjes aan als er iets te melden is. Wat bezoekers van je website vinden, wat er net even anders kan waardoor je uit het bestaande aantal bezoekers meer mensen over kunt halen om klant bij je te worden, daar is vaak geen aandacht voor.
Als freelance digital optimizer kom ik daardoor de gekste dingen tegen. Van websites waar bezoekers afhaken veel te veel en 'zware' afbeeldingen tot en met websites waarvan de beslissers in het ontwikkeltraject geen idee hebben dat wat een mobiele vriendelijke website is.
Als freelance digital optimizer kan ik o.a. de volgende dingen voor je doen:
- Tips om de gebruikerservaring van je website te verbeteren
- Analyse mobiel vriendelijkheid van je website
- Advies om je website sneller te maken
- Implementatie web analytics en tag management
Met als doel: je website sneller te maken, de klanttevredenheid te laten groeien met als resultaat meer online omzet.
Online kennisoverdracht en trainingen
Een freelancer inschakelen betekent dat je veel kennis en ervaring binnen haalt. Die kennis is direct inzetbaar. Het nadeel is dat die kennis ook weer verdwenen is wanneer ik vertrek. Ik draag graag een groot deel van mij kennis over aan mensen in de organisatie. Om ze te helpen zelf in staat te zijn om verbeteringen te zien, aandachtspunten te signaleren en sneller bij te kunnen sturen als de omstandigheden daarom vragen.
Een aantal voorbeelden van kennis die ik kan overdragen aan mensen in organisaties:
- Conversie optimalisatie workshop
- Zoekmachine optimalisatie workshop
- Workshop klantfeedback omzetten in acties
- Workshop webstatistieken omzetten in acties
- Workshop businessplan, forecast en online meetplan maken
Koffie & kennismaken
Mijn kennis en waarde die ik kan toevoegen is breder dan ik hierboven omschrijf. Ik kom graag met je in contact om eens te kijken op welke manier ik als freelance digital optimizer waarde kan toevoegen binnen jouw organistie.
Ik kom graag langs om onder het genot van een bak koffie kennis te maken. Thee of een ander drankje mag natuurlijk ook!