Louis Jansen | freelance interim digital innovator | digital transformer | digital optimizer | online strateeg

 

Als freelance interim digital innovator, digital transformer en digital strateeg help ik bedrijven graag bij uitdagingen op het gebied van digitale innovatie, agile & digitale transformatie en digitale optimalisatie zoals ecommerce, eservice en omnichannel vraagstukken.

 

Wat mij drijft

Ik kom het liefst in contact met bedrijven die zich richten op eHealt, openHealth of IoT (Internet of Things). Waarom? Omdat mijn moeder slechtziend is. Ze zit nog ongeveer 6% en is dus bijna blind. Omdat ik geen arts ben heb ik niet de illusie dat ik mijn moeder beter kan maken.

Wat ik wel kan doen is mijn kennis en ervaring ter beschikking stellen aan bedrijven die zich richten op het maken van toepassingen waarmee het leven van mensen in het algemeen, en mensen zoals mijn moeder in het bijzonder, comfortabeler wordt gemaakt.

Wat neem ik mee:

  •  15 jaar kennis & ervaring in digital, webtechnologie, eservice, omnichannel, agile en digitale transformatie
  •  Commercieel inzicht
  •  Ondernemerschap
  •  Frisse blik
  •  Inspiratie

Werkervaring deed ik onder andere op bij T-Mobile, NS en Booking.com. Bekijk in wat voor soort rollen ik voor jou organisatie waarde kan toevoegen.

Bekijk freelance & interim diensten

 

Behalve freelance en interim opdrachten ben ik sinds 2004 eigenaar / oprichter van Zuidoost Azië reiswebsite Brotherlouis.nl. Deze website is inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste bronnen van praktische reisinformatie over Zuidoost Azië voor Nederland en België.

In mijn vrije tijd besteed ik graag tijd met mijn familie en vrienden, loop ik graag hard, speel ik graag met verse ingrediënten, kruiden en specerijen om heerlijke vernieuwende gerechten te maken idealiter in combinatie met een glas witte wijn. In de tijd die ik dan nog over heb breng ik regelmatig de nieuwe deephouse, techhouse en techno producties samen als DJ Groovy Louis

Steekwoorden die mij omschrijven
agile | authentiek | vernieuwer | coach | commercieel inzicht | concept cooker | creatieve geest | ehealth | internet of things | kansen creëren | learn, unlearn & relearn | ecommerce | klant centraal | omni-channel | self service | seo | user experience | veranderaar | verbinder

Deel dit artikel

Ondertussen op Twitter

louis_jansen @ruudhuigsloot @soochoibosman Wanneer je alle apps van dat nest op een rij zet helemaal eens
louis_jansen @ruudhuigsloot Of ik bel eerst om service te krijgen. Bel jij daarna om te vragen of er nog mensen gebeld hebben om service te krijgen :-)
louis_jansen @ruudhuigsloot Briljant een contra-service guerrilla actie om beweging te krijgen in het service apparaat wanneer d… https://t.co/JYpHAOMLoI
louis_jansen @ruudhuigsloot Of hen bellen om te vragen of je misschien voor hen wat kunt betekenen. Soort service overval. Kijke… https://t.co/0UD3A7fsO8

search