Online marketing blogs

SEO-tip 25: het nut van content-hiërarchie

Gebruikerswaardering: 5 / 5

Ster actiefSter actiefSter actiefSter actiefSter actief

In 2010 schreef ik een artikel met 24 gratis SEO-tips. Met een update hier en daar, dekken die tips nog altijd vrij aardig de lading om je website een beetje knap in te richten voor je bezoekers én de organische resultaten van Google. Wat me echter onlangs bij het geven van wat SEO-adviezen links en rechts opviel, is...

Wrap-up verslag Trendsfactory 2012 Lectric

Gebruikerswaardering: 4 / 5

Ster actiefSter actiefSter actiefSter actiefSter inactief

Na een heerlijk maandje vakantie was het voor mij tijd voor de 1e inspiratiedag van 2012. Ik mocht als gast van Search Result aanwezig zijn tijdens de 4e Trendsfactory van Lectric waar ik op onverklaarbare wijze nooit eerder geweest was. Hoog tijd om te gaan kijken hoe de digitale trends vlag er anno 2012 bij hangt...

The Hague Jazz vindt 404 erros prima

Gebruikerswaardering: 0 / 5

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Als liefhebber van Jazz, Soul en Funk muziek en als inwoner van 070 heb ik alle edities van The Hague Jazz bezocht. Een tijdje geleden ben ik daarom @thehaguejazz gaan volgen om op de hoogte te blijven van alle ins & outs van het festival wat dit jaar van 17 t/m 19 juni in het Ado station...

SEO strategie Holland International en Kras onduidelijk

Gebruikerswaardering: 4 / 5

Ster actiefSter actiefSter actiefSter actiefSter inactief

Reiskoning TUI is naar eigen zeggen marktleider in Nederland. Ieder bedrijf die dat kan zeggen, kan daar trots op zijn en tegelijkertijd ook waakzaam. Die positie vasthouden lijkt me geen eitje. Zeker niet met de wetenschap dat 80% van de consumenten het internet als oriëntatiebron...

Bespaar geld m.b.v. de Customer Flow

Gebruikerswaardering: 4 / 5

Ster actiefSter actiefSter actiefSter actiefSter inactief

Ze zijn te kostbaar voor kleine bedrijven, en ze leveren te weinig rendement op voor de bedrijven die het geld er wél in kunnen steken. Crossmediale campagnes kosten bakken met geld en zouden daarom ook veel op moeten leveren. Dat het inzicht daarvoor niet altijd aanwezig is, is geen...

Valkenboskade 672, 2563 JR, Den Haag

  • Email: louis@louisjansen.nl
  • Mobiel: 06 41 306 921

Ik help organisaties graag met innovatieve concepten, het opzetten en opschalen van agile en digitale transformatie trajecten en het optimaliseren van bestaande digitale omgevingen zoals webshops, self-service functionaliteit en mobiele apps.

Mijn voorkeursbranches zijn eHealth, openHealth, IoT en energie. Lees hier wat mij drijft.

 

© Copyright 2010 - 2017 Louis Jansen Digital Consultancy

Search