eCommerce strategie en opinie blogs

Een man, een snor & twee chips

Martijn Wismeijer aka Mr. Bitcoin met onderhuidse NFC-chips

Mannen met snorren, ze fascineren me. De trotsheid die een man met snor uitstraalt is ongekend. Zeker wanneer maximale creativiteit is toegepast op het gelaatsgazon. Dat je die maximale creativiteit op meer lichaamsdelen kunt toepassen bewijst Mr. Bitcoin, Martijn Wismeijer. Martijn, snordragende, liet enige tijd geleden twee NFC-chips onderhuids implanteren om zijn Bitcoins in op te kunnen slaan. T-Mobile collega's Soo Bosman en Ruud Huigsloot grepen de kans om hem uit te nodigen direct aan toen ze Martijn onlangs tijdens Permanent Beta tegen kwamen...

► De eerste Android ervaringen van een Apple aanbidder

Iedereen een Rus

Snelheid bij webshop ontwikkelingen

Een beetje hobbiën met websites, ik ben er dol op. Soms lopen hobby’s prettig uit de hand, worden groter en gaan geld opleveren. Niet omdat dat de insteek was maar omdat je iets met passie doet.

► Iedereen een Rus

Verslag Emerce eDay 2013

Verslag Emerce eDay 2013

Omdat ik weer eens een jaartje aan mocht schuiven tijdens een van de weinige online events in den lage landen dat er écht toe doet, ga ik dit jaar een poging te wagen om live te bloggen tijdens Emerce eDay 2013. We trappen de dag af met een keynote van Ji Lee van Facebook...

► Verslag Emerce eDay 2013

4 eCommerce tips voor de toekomst

4 eCommerce tips voor de toekomst

Het einde van het jaar nadert. De crisis is nog altijd niet bezworen en daarom van mijn hand 4 eCommerce tips waar je je de komende tijd op kunt focussen om online succesvol te blijven. Er zijn er uiteraard meer en daarom nodig ik je uit om jouw visie te delen.

► 4 eCommerce tips

Verslag Emerce eDay 2011

Verslag Emerce eDay 2011

"Minder toekomst, meer nu!". Met die woorden werd Emerce eDay 2011 geopend nog voordat MC Marc Canter het woorind overnam. Net als de voorgaande edities was de Van Nelle Ontwerpfabriek host van dit E-venement. Knap dat ze daar ieder jaar een andere net zo strakke aankleding voor...

► Verslag Emerce eDay 2011

Waarom webshops winnen van winkeliers

Waarom webshops winnen van winkeliers

Als online specialist en liefhebber van online shoppen kom ik minder vaak in een echte winkel dan voorheen. Maar wanneer je een dagje vrij hebt zoals vandaag en je toch in het centrum bent voor een kappersbeurt wilde ik eens kijken voor een paar nieuwe schoenen. Iets wat onder een pak of...

► waarom webshops winnen


search